U Vodicama održan 4. Seaside Jazz Festival

Osvrti / 31.10.2008
Pod pokroviteljstvom grada Vodica, u organizaciji Turističke zajednice grada Vodica u Vodicama je od 28. do 30. srpnja održan 4. Seaside Jazz Festival. Pod umjetničkim vodstvom poznate pjevačice Helene Bastić tijekom tri festivalska dana predstavili su se poznati hrvatski i strani glazbenici.

Davor Hrvoj

HGM jazz orkestar Zagreb i Deborah Brown u Studiju Bajsić HRT-a

Osvrti / 30.10.2008
U redovnom koncertu svojega ciklusa Nedjeljne večeri, što ga organiziraju Hrvatska glazbena mladež i Glazbeni program Hrvatskoga radija, HGM jazz orkestar Zagreb je pod vodstvom Sigija Feigla, uz izravni prijenos na Prvom programu Hrvatskoga radija, 4. ožujka nastupio u Studiju Zvonimir Bajsić HRT-a.

U Malom Lošinju održan 2. Jazz Festival Lošinj

Osvrti / 30.10.2008
U organizaciji Grada Maloga Lošinja od 21. do 23. srpnja u Malom je Lošinju održan 2. Jazz Festival Lošinj. Uz odličnu posjetu u Ljetnom kinu Vladimir Nazor, Festival su obilježili nastupi hrvatskih jazzista koji su pokazali da svojom kvalitetom mogu stati uz bok poznatim inozemnim glazbenicima. Dobra atmosfera osjećala se i izvan prostora službenog održavanja Festivala. Naime, poslije svake festivalske večeri u klubu Positivo održavali su se uzbudljivi jam sessioni na kojima su svirali sudionici priredbe.

Davor Hrvoj

Jasna Bilušić & Cool Date na Amadeu

Osvrti / 30.10.2008
Prije kraće turneje istarskim gradovima pjevačica Jasna Bilušić je 19. srpnja nastupila na Klupsko kazališno-glazbenoj sceni Amadeo koja se ove godine održava u zagrebačkom Muzeju za umjetnost i obrt. Kako je zapazila umjetnica, ta je promjena - prethodnih godina održavao se u atriju Prirodoslovnog muzeja na Gornjem gradu - uvjetovala dolazak još brojnije publike ionako odlično posjećenim programima Amadea. Naime, organizator je u zadnji čas postavljao dodatne stolice, a mnogi su uživali u koncertu i stojeći. Za ovu prigodu Jasna Bilušić je svoj Cool Date, u kojem su stalni članovi klavirist Julije Njikoš i kontrabasist Saša Borovec, pojačala bubnjarom Bornom Šercarom i trubačem Davorom Križićem. Izvodila je jazz standarde - evergreene, ali nisu izostale niti šansone i kancone. Zanimljivo je da je i ovom prigodom svoj bogat repetoar proširila nekim novim skladbama. Uz poticajnu pratnju glazbenika, koji su pokazali i zavidno improvizatorsko umijeće, predstavila se uvjerljivom pjevačicom koja vodi računa o estetici, ali i koncepciji programa. Oduševljena brojna publika je to prepoznala, burnim pljeskom zatraživši dodatak.

Davor Hrvoj

HGM jazz orkestar Zagreb svirao glazbu Dukea Ellingtona

Osvrti / 30.10.2008
HGM jazz orkestar Zagreb je pod ravnanjem svog stalnog dirigenta Sigija Feigla 4. veljače nastupio u studiju Bajsić HRT-a. Bio je to još jedan u nizu koncertata iz njihova cilusa Sunday Nights što ga organiziraju Hrvatska glazbena mladež i Glazbeni program Hrvatskoga radija. U programu pod nazivom "New Views" izvodili su djela slavnog klavirista, skladatelja, aranžera i vođe big banda Dukea Ellingtona. Publika svih naraštaja - posebice veseli brojna posjeta mladih ljubitelja jazza - u ispunjenoj dvorani s oduševljenjem je pozdravila sjajne izvedbe iznimno zahtjevnog glazbenog progama.

4. Big band revija u Bjelovaru

Osvrti / 30.10.2008
Big band revija u Bjelovaru već se tradicionalno održava u sklopu gradske manifestacije Terezijana, ali je ove godine u toj tradiciji bilo i niz dobrodošlih novina. Naime tog 15. lipnja 2006. po prvi put se u tu namjenu koristilo dvorište gradske uprave koje se pokazalo idealnim prostorom, i sigurno ga treba koristiti za koncerte i slična kulturna događanja u budućnosti. Uz to ovogodišnja Big band revija je bila, zahvaljujući gostima iz Slovenije, i međunarodna.

Vojislav Kranželić, prof.

HGM Jazz orkestar Zagreb briljirao na završnom koncertu ciklusa Sunday Nights

Osvrti / 30.10.2008
Impresivan nastup Luke Žužića

HGM jazz orkestar Zagreb je pod ravnanjem Sigija Feigla u nedjelju 4. lipnja održao posljednji koncert ovosezonskog ciklusa Sunday Nights što ga organiziraju Hrvatska glazbena mladež i Glazbeni program Hrvatskoga radija. Studio Bajsić HRT-a, u kojem su održani svi koncerti ciklusa tijekom ove sezone, tom je prigodom bio ispunjen do posljednjeg mjesta.

Dobitnik European Jazz Prizea Bojan Z nastupio u Lisinskom

Osvrti / 30.10.2008
( Objavljeno u Vjesniku 30. Svibnja 2006. )

Uvjerljive izvedbe eklektičnog glazbenika

U subotu, 27. svibnja, u Maloj je dvorani Lisinski nastupio bosanskohercegovački klavirist i skladatelj Bojan Zulfikarpašić koji godinama živi i djeluje u Parizu. Bio je to sjajan završni koncert Jazz ciklusa, što ga organiziraju Jazz klub Zagreb HDS-a i KD Lisinski, u kojem su tijekom ove sezone nastupili vrhunski glazbenici, ansambli o orkestri poput Viaenna Art Orchestra, Paquita D'Rivere, braće Assad, Peter Erskine, Cantus Ensemblea i Francka Amasllema.

HGM jazz orkestar Zagreb nastupio u presižnom bečkom jazz klubu

Osvrti / 30.10.2008
Hoće li Zagreb postati sjedištem Svjetskog jazz orkestra Glazbenih mladeži?

Dva dana nakon redovnog koncerta iz cilusa Suinday Nights u Studiju Bajsić HRT-a, HGM jazz orkestar Zagreb je s istim programom nastupio i u uglednom bečkom jazz klubu Porgy & Bess. Koncert, koji je na inicijativu Davora Merkaša, voditelja Muzičkog informativnog centra Koncertne direkcije Zagreb, održan u okviru Drugog festivala hrvatske glazbe u Beču, naišao je na velik odjek, a ugledne su austrijske dnevne novine Die Presse u velikom najavnom članku pozivale na obavezan dolazak naglašavajući europski karakter hrvatskog jazza.

(Preuzeto iz Novog lista od 9.11.2006.)

Elvis Penava na turneji s European Jazz Orchestrom

Osvrti / 30.10.2008
Zahvaljujući uspješnom nastupu na prošlogodišnjem IASJ Meetingu u Krakovu, gdje je bio predstavnik jazz akademije u Grazu, naš je gitarist Elvis Penava, stalni član HGM jazz orkestra Zagreb, dobio poziv za sudjelovanje na turneji sa selekcijom europskih jazz glazbenika okupljenom u European Jazz Orchestra pod umjetničkim i dirigentskim vodstvom Barryja Forgiea. Tijekom turneje Penava je s tim orkestrom održao osamnaest koncerata u Danskoj, Švedskoj, Njemačkoj, Nizozemskoj, Walesu, Engleskoj i Škotskoj, te je u BBC-evom studiju u Glasgowu snimio CD. Producenti Europske radijske unije izjavili su da je razina izvedbi bila na najvišoj razini do sada.

Davor Hrvoj

17.10.2019. / četvrtak
Jazz.hr/jesen: Leszek Możdżer Dvorana Blagoje Bersa, Muzička akademija u Zagrebu, 19:30