Enrico Rava otvorio Jazz ciklus u Lisinskom

Osvrti / 07.10.2008

Devetu sezonu Jazz ciklusa u Lisinskom otvorio je legendarni talijanski trubač Enrico Rava sa svojim kvintetom, što je prvo njegovo gostovanje u Hrvatskoj nakon gotovo 20 godina.

Tamara Obrovac Transhistria Ensemble & Quartet Epoque zaključili Jazz Ciklus

Osvrti / 13.05.2008 / Davor Hrvoj

Emotivne izvedbe univerzalnog glazbenog jezika:  u zaključnom koncetu ovosezonskog Jazz Ciklusa što ga organiziraju Jazz klub Zagreb HDS-a i KD Lisinski 13. je svibnja 2008. u Maloj dvorani Lisinski nastupila Tamara Obrovac uz svoj Transhistria Ensemble i češki gudački Quartet Epoque. Poput svih ostalih koncerata Ciklusa i ovaj je bio rasprodan nekoliko dana prije održavanja.

Jedinstvene improvizacije Marie Joao

Osvrti / 26.04.2008 / Davor Hrvoj

U organizaciji Jazz kluba Zagreb HDS-a i KD Lisinski od 22. do 25. travnja u Maloj je dvorani Vatroslava Lisinskog održana 11. Proljetna revija jazza. I ove godine program je bio sastavljen u skladu s dugogodišnjom ulogom Revije, promoviranjem europske i hrvatske jazz scene.
Nakon skromnijeg uvodnog nastupa švicarskog saksofonista Christiana Munchingera, u mainstream izvedbama skladbi vođe kvarteta, predstavile su se sjajne skupine suvremenijeg jazz izričaja.

Jacky Terrasson i Michel Portal nastupili u Jazz Ciklusu HDS-a i KD Lisinski

Osvrti / 26.03.2008 / Davor Hrvoj

Duboko proživljena glazba: francuski multiinstrumentalist Michel Portal i francusko-američki klavirist Jacky Terrasson 25. su užujka nastupili u Maloj dvorani Lisinski, u sklopu Jazz ciklusa što ga organiziraju Jazz klub Zagreb HDS-a i KD Lisinski. Ovaj koncert ostvarili su uz pomoć Francuskog instituta u Zagrebu.

Chris Potter's Underground nastupio u Jazz ciklusu

Osvrti / 19.02.2008 / Davor Hrvoj

Dojmljive posvete Joni Mitchell i Ornetteu Coilemanu: u koncertu Jazz ciklusa, što ga organiziraju Jazz klub Zagreb HDS-a i KD Lisinski, 18. je veljače u prepunoj Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog nastupila skupina Underground američkog multiinstrumentalista Chrisa Pottera. Poznat kao suradnik slavnih jazzista poput Reda Rodneya ili Davea Hollanda, Potter vodi i vlastite skupine s kojima objavljuje samostalne albume za tvrtku Concord (Aquarius Records). Na zagrebačkom je koncertu promovirao novi, “Follow The Red Line/Underground, Live At The Village Vanguard”, ali je izvodio i skladbe s prethodnog, studijskog, “Underground”.

Dobitnik European Jazz Prizea Stefano Bollani nastupio u Zagrebu

Osvrti / 19.01.2008 / Davor Hrvoj

Virtuozne i duhovite improvizacije: zahvaljujući promotoru Antunu Tomislavu Šabanu, umjetničkom voditelju Jazz kluba Zagreb HDS-a i tajniku Hrvatskog društva skladatelja, u Zagrebu je do sada nastupilo svih šest dobitnika prestižne, 2002. godine utemeljene Europske jazz nagrade, svaki u vrlo kratkom vremenu nakon svečane dodjele u Beču. Tako je i aktualni dobitnik Nagrade, talijanski klavirist i skladatelj Stefano Bollani, mjesec dana nakon što je proglašen najboljim europskim jazzistom, nastupio u Jazz cilkusu što ga organiziraju Jazz klub Zagreb HDS-a i KD Lisinski.

Koncertom Vienna Art Orchestra započeo Jazz ciklus

Osvrti / 10.11.2007 / Davor Hrvoj

Jazzistički portreti slavnih glumica:  jedan od najznačajnijih europskih big bandova, Vienna Art Orchestra je u subotu nastupio u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog. Predstavljajući ovaj, prvi koncert ovosezonskog Jazz ciklusa Koncertne dvorane Lisinski i Jazz kluba Zagreb HDS-a, umjetnički ravnatelj Ciklusa Antun Tomislav Šaban najavio je sljedeći koncert koji će 19. siječnja 2008. održati talijanski klavirist Stefano Bollani, ovogodišnji dobitnik prestižne European Jazz Prize.

James Morrison “zapalio” dvoranu “Lisinski”

Osvrti / 27.10.2007 / Davor Hrvoj

Cjelovečernjim nastupom austrijskoj ansambla Juvamom Brass i australskog multiinstrumentalista Jamesa Morrisona u petak, 26. listopada, na najbolji su mogući način zaključeni 17. Međunarodni dani jazza. Sjajan ansambl sastavljen od školovanih glazbenika koji osim klasične glazbene literature poznaju i jazz riječnik, na još bolju svirku potaknuo je raspoloženi Morrison. Ovom prigodom virtuozno je svirao “samo” trubu, džepnu trubu, krilnicu, trombon, eufonij i klavir (profesionalno svira i kontrabas, te sve vrste saksofona).

Briljantan nastup virtuoznog multiinstrumentalista Jamesa Morrisona

Osvrti / 24.10.2007 / Igor Koruga

U gustom jesenskom jazz rasporedu i ove su godine značajno mjesto imali 17. Međunarodni dani jazza u Zagrebu. Iznimnim zalaganjem Jazz klub Zagreb HDS-a i KD Lisinski predstavili su nam zavidan broj glazbenika šarolika stila i izvođačke uvjerljivosti.

Trio kontrabasista Avishaia Cohena nastupio u posljednjem koncertu Jazz ciklusa

Osvrti / 30.05.2007 / Davor Hrvoj

Jazz umjetnici nekonvencionalna pristupa: trio izraelskog kontrabasista i skladatelja Avishaia Cohena 29. je svibnja u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog nastupio u posljednjem ovosezonskom koncertu Jazz ciklusa što ga organiziraju Jazz klub Zagreb HDS-a i KD Lisinski. Bio je to sjajan svršetak uspješnog Ciklusa u kojem su još nastupili Matija Dedić. Erik Truffaz, Dafnis Prieto i Bobo Stenson.

17.11.2019. / nedjelja
21.11.2019. / četvrtak
22.11.2019. / petak