Erik Truffaz 4tet u sklopu Jazz ciklusa nastupio na Muzičkom biennalu 2007. u SC-u

Osvrti / 22.04.2007 / Ognjen Tvrtković

Švicarac podrijetlom Truffaz je u Francuskoj osvojio brojne nagrade, njegov veliki uzor je, dakako, Miles Davis, i to iz svoje električne faze, ali i melodioznost kakvu zastupaju mahom skandinavski izvođači, danas popularni svuda. Ukratko, Truffaz je zvijezda, a pred brojnom je publikom zorno pokazao i zašto.

Erik Truffaz 4tet nastupio u Jazz ciklusu

Osvrti / 22.04.2007 / Davor Hrvoj

Četvorka poznatog francuskog trubača Truffaza ispunila je očekivanja organizatora - približavanje biennalskog i jazz programa široj publici prvenstveno ciljajući na mlade koji su u velikoj mjeri pohodili Kino SC-a, primjeren prostor za održavanje koncerata takva karaktera. To je fusion na tragu onog što ga je svirao Miles Davis sedamdesetih, ali primjeren današnjem glazbenon trenutku, s diskretnim korištenjem elektronike u obogaćivanju i bojanju zvukova, te nenametljivim inkorporiranjem elemenata današnje klupske glazbe u jazz jezik.

Dafnis Prieto nastupio u Jazz ciklusu

Osvrti / 21.03.2007 / Davor Hrvoj

Američko-kubanski Dafnis Prieto Absolute Quintet nastupio je 20. ožujka u Maloj dvorani Vatroslav Lisinski u redovnom koncertu Jazz ciklusa što ga zajednički organiziraju KD Lisinski i Jazz klub Zagreb Hrvatskog društva skladatelja. Nakon Bergama, Istanbula, Seville, Cadiza, Jereza, Madrida i Beča, u Zagrebu su održali posljednji koncert europske turneje na kojoj su promovirali kompakt disk “Absolute Quintet” koji je ove godine bio nominiran za nagradu Grammy u kategoriji najboljeg latin-jazz albuma. Publika, koja je gotovo do posljednjeg mjesta ispunila dvoranu s oduševljenjem je pozdravila njihov nastup.

Svjež zapuh nordijskog zvuka

Osvrti / 05.12.2006 / Ivica Župan

Stenson je s Lloydom 1990. nastupio u dvorani ZeKaeM-a, prateći ga na njegovu veličanstvenom i nezaboravnom koncertu, a nekoliko godina poslije s vlastitim je triom - s kontrabasistom Andersom Jorminom i bubnjarom Jonom Christensenom, s kojima je za tvrtku ECM objavio CD-e Reflections (1996.), War Orphans (1998.) i dvostruki Serenity (1999.) - dvije večeri uzastopce nastupio i u BP Clubu. Taj smo klupski nastup – uz nastup Trija Hala Galpera u istoj formaciji i u istom prostoru – doživjeli kao najuspješnije recentno zagrebačko predstavljanje jednoga klavirističkog trija. Stoga smo koncert u Lisinskom očekivali s golemom znatiželjom.

Bobo Stenson nastupio u Lisinskom

Osvrti / 04.12.2006 / Davor Hrvoj

U nastavku Jazz ciklusa, što ga organiziraju Jazz klub Zagreb HDS-a i Koncertna dvorana Lisinski, 3. je prosinca u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog nastupio trio poznatog švedskog klavirista Boba Stensona. Stenson se zagrebačkoj publici predstavio dan nakon koncerta u Beču na kojem mu je dodijeljena ovogodišnja prestižna nagrada za najboljeg europskog jazz glazbenika godine.

Ignacio Berroa i Miroslav Vitous obilježili festival

Osvrti / 28.10.2006 / Davor Hrvoj

”Ja sam Ignacio Berroa iz Zagreba, Hrvatske”, rekao je slavni kubanski bubnjar Ignacio Berroa predstavlajući članove svog sastava oduševljenoj publici u rasprodanoj Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog, nakon izvrsnog nastupa što ga je održao sa svojim kvartetom. Taj je cijenjeni glazbenik obilježio ovogodišnje 16. Međunarodne dane jazza što su u organizaciji Jazz kluba Zagreb HDS-a i KD Lisinski održani od 24. do 27. listopada u spomenutoj dvorani.

Antun Tomislav Šaban vlastiti opus “obojio” u Miami latino zvuk

Osvrti / 26.10.2006 / Ivica Župan

Ovogodišnji 16. međunarodne dane jazza, što su u redovito uzornoj organizaciji HDS-a i KD V. Lisinski održani od 24. do 27. listopada u maloj dvorani te kuće, zamišljeni su kao spoj vrhunski etabliranih i tek pomaljajućih vrijednosti te da stilski pokriju raspon od solističkoga kontrabastističkog koncerta do big-banda, a najvećma će ostati obilježeni po nastupu Ignacia Berroe, slavnoga američkog bubnjara i perkusionista podrijetlom iz Havane.

Skladateljski i instrumentalistički potencijala Matie Dedića prepoznat u europskom kontekstu

Osvrti / 27.09.2006 / Ivica Župan

Na poziv glasovitog belgijskog kontrabasista Jean-Louisa Rassinfossea, suradnika slavnih jazzista poput Cheta Bakera (s kojim je snimio šest albuma), Claudia Roditija, u čijem je triju prije nekoliko godina nastupio u Maloj dvorani KD V. Lisinskoga, Joea Hendersona i Tootsa Thielemansa, naš jazz klavirist Matija Dedić, sa sastavom sastavljenim od glazbenika iz raznih europskih zemalja, nastupio je 24. veljače 2006. u Jazz Stationu u Bruxellesu.

Klavirističko umijeće i skladateljski potencijal Matije Dedića

Osvrti / 26.09.2006 / Davor Hrvoj

Dedić je nastupio s međunarodnim trijom u kojem sviraju belgijski kontranbasist Jean-Louis Rassinfosse, suradnik slavnih jazzista poput Cheta Bakera, Claudia Roditija, Joea Hendersona, Tootsa Thielemansa i drugih, u čijem je međunarodnom sastavu Dedić početkom godine nastupio u Bruxellesu, te češki bubnjar Marek Paterman, stalni član Rassinfossova sastava i Dedićev suradnik na istim koncertima.

Dobitnik European Jazz Prizea Bojan Z nastupio u Lisinskom

Osvrti / 27.05.2006 / Davor Hrvoj

Uvjerljive izvedbe eklektičnog glazbenika: u subotu, 27. svibnja, u Maloj je dvorani Lisinski nastupio bosanskohercegovački klavirist i skladatelj Bojan Zulfikarpašić koji godinama živi i djeluje u Parizu. Bio je to sjajan završni koncert Jazz ciklusa, što ga organiziraju Jazz klub Zagreb HDS-a i KD Lisinski, u kojem su tijekom ove sezone nastupili vrhunski glazbenici, ansambli o orkestri poput Viaenna Art Orchestra, Paquita D'Rivere, braće Assad, Peter Erskine, Cantus Ensemblea i Francka Amasllema.

17.10.2019. / četvrtak
Jazz.hr/jesen: Leszek Możdżer Dvorana Blagoje Bersa, Muzička akademija u Zagrebu, 19:30
18.10.2019. / petak