Labyrinth / Labyrinth

Labyrinth

Datum objave:
28.01.2009.
Autor:
Davor Hrvoj
Labyrinth
Labyrinth

Nakon dvogodišnjega zajedničkog djelovanja, gitarist Dalibor Matošević-Pipo, kontrabasist i bas gitarist Luka Veselinović i bubnjar Marko Matošević objavili su svoj prvi album. Iako se samozatajni i skromni glazbenici u tekstu na omotnici albuma gotovo ispričavaju na neiskustvu, ono se, kako navode, očituje u procesu snimanja u studiju, ali nikako i u prezentaciji glazbe. Naime, iako se radi o mlađem naraštaju hrvatskih jazzista, zamisao i realizacija odaju zrele glazbenike. Iskustvo su stjecali svirajući s raznim hrvatskim jazz i estradnim zvijezdama, a stalni su članovi prateće skupine Massima Savića koji, između ostaloga, ima sklonosti i prema jazzu. Izvedbe su stilski ujednačene, što je rijedak slučaj kod mladih glazbenika koji nerijetko u prvom predstavljanju javnosti žele pokazati sve vještine koje su dotad stekli, ne razmišljajući o tome da, žele li ostvariti ozbiljno glazbeno djelo, skladbe na albumu trebaju činiti zaokruženu cjelinu. U takav pristup sjajno su se uklopili gosti, iskusniji instrumentalisti, tenor i sopran saksofonist Saša Nestorović koji svira u svim izvedbama, dok se izmjenjuju klaviristi Matija Dedić i mlađi, ali već nagrađivani, Kristian Terzić. U spoju s gostujućim glazbenicima njihov je mladenački polet rezultirao smislenim, uigranim i dinamičnim izvedbama u kojima su svi iskazali i zavidno solističko umijeće.
Osim kao vješti svirači, improvizatori, pokazali su i zavidno skladateljsko umijeće. Naime, sve su skladbe i aranžmani na albumu Labyrinth autorski. Badminton, Complex, Cigla, 87 i Gaebletz potpisuju Dalibor i Marko Matošević te Veselinović, Alexandra Dalibor Matošević, a U - Bot Veselinović. Kroz njih dokazuju poznavanje povijesti jazza, ali i kretanja na suvremenoj jazz sceni obilježenoj oslobađanjem od robovanja stilskim značajkama. Stoga njihove izvedbe donose spoj bebopa i fusiona, akustičnog i električnog zvuka, nagovještaja rocka i flamenca, te drugih elemenata koje su skladno uklopili u svoj suvremeni glazbeni jezik.
© 2008-2015 Jazz.hr / Hrvatsko društvo skladatelja