Mr. B. / Little Pigeon's ForHill Blues

Mr. B.

Datum objave:
10.01.2008.
Autor:
Igor Koruga
LITTLE PIGEON'S FORHILL BLUES
MR. B.

Aquarius Records je u suradnji s diskografskom agencijom Spona pomogao izdavanje novog albuma zabočke skupine Little Pigeon's ForHill Blues. Sastav predvodi agilni usni harmonikaš Tomislav Goluban, najveći virtuoz toga minijaturnog instrumenta (4. mjesto na međunarodnom natjecanju World Harmonica Festival 2005. u njemačkom gradu Trossingenu), koji je i kreativni temeljac većine autorskih pjesama na albumu te potpisuje gotovo sve aranžmane. Podržan trojicom prijatelja i glazbenih zanesenjaka (Krunoslav Dobričević, gitara, Nikola Herceg, bas, Nikola Santro, trombon, udaraljke, klavir), Goluban je stvorio autentičan izraz skrojen od glazbe s američkoga juga, delta bluesa i autohtonog zagorskog „štiha“. Gotovo jednosatna snimka donosi obrade hitova poput T-Train Kick, Lisa Jane, See You Later Alligator, Spread The News Arround, Jesus On The Mainline, kao i originalne Golubanove skladbe 0,5 i Sv. Rok, u kojima na simpatičan način daje osvrt na aktualne probleme u zemlji. Kao autori potpisani su i Mihael Cvrk (Zagorski cug), N. Herceg (Brag To Brag) i K. Dobričević (Polka Blues), dok su dvije skladbe obnovljene i ponovno snimljene. Među brojne goste odlično su se uklopili Boško Petrović (vibrafon) u najljepšoj skladbi Mr. B., simpatični skijaš i roker Ivica Kostelić (gitara, vokal), bivši član skupine Ante Prgin i Cubismov udaraljkaš Mladen Ilić. Kratko glazbeno putovanje na zagorski način, od Amerike preko polkom „zaraženih“ krajeva zapadne i srednje Europe do našeg brežuljkastog pitomoga kraja, oduševit će prvenstveno one željne glazbene zabave, jasnog i jednostavnog humora te zagovornike originalnog hrvatskog (glazbenog) suvenira. Zahtjevniji neka obrate pažnju na izvanrednu tehniku i maštovitost Golubanova muziciranja, Petrovićev ukusni doprinos, većinu muzikalnih sola Nikole Santra na trombonu ili neka jednostavno dožive koncert ForHill-ovaca. Vjerujem da će se na idućem projektu Tomislav Goluban posvetiti isključivo instrumentu kojim vlada uistinu izvanserijski, doraditi zgodne, no suviše trivijalno napisankstove, a vokalnu izražajnost i gipkost povjeriti možda nekoj mladoj dami čija bi prisutnost jamčila dodatnu atrakciju na nastupima uživo. Pa neka dalje vozi „zagorski cug“.
© 2008-2015 Jazz.hr / Hrvatsko društvo skladatelja