Osvrti na diskografska izdanja / 27.11.2008 / Davor Hrvoj

Osvrti na diskografska izdanja / 22.11.2008 / Davor Hrvoj

Respect - Tribute to Damir Dičić

Osvrti na diskografska izdanja / 20.11.2008 / Davor Hrvoj

Jazzisti koji osjećaju klasiku

Evergreen Collection - Jazz

Osvrti na diskografska izdanja / 12.11.2008 / Davor Hrvoj
U ediciji Evergreen Collection tvrtka Croatia Records objavila jedvostruki kompilacijski kompakt disk sa snimakma hrvatskih jazzglazbenika. Izdanje obuhvaća razdoblje od 1957. do 2002., a donosiizvedbe standarda, te u većem dijelu skladbi hrvatskih autora. Ovoizdanje, vrijedan doprinos dokumentiranju hrvatskog jazz stvaralaštvana skladateljskom i interpretativnom području.

Ratko Zjača / John Patitucci / Stanislav Mitrović / Al Foster: Crossing The Border, Nishville Records

Osvrti na diskografska izdanja / 30.10.2008 / Davor Hrvoj

Zjačina sviračka i skladateljska zrelost

----

--Zagrebački gitarist i skladatelj Ratko Zjača, koji već godinama živi i djeluje u Roterdamu, svestran je glazbenik koji je ostvario sjajnu međunarodnu karijeru. Nastupa diljem svijeta i surađuje s najvećim zvijezdama jazza. Nakon world music albuma “Shades Of Spirit”, što ga je 2004. snimio u duu sa svojim dugogodišnjim suradnikom, saksofonistom Stanislavom Mitrovićem, objavio je novi album “Crossing The Border” kojim se vratio jazz zvuku. Nastavak je to koncepta što ga je počeo razvijati na albumu “A Day In Manhattan” koji je snimio u triju s velikanima newyorške jazz scene: kontrabasistom Reggiem Workmanom, između ostalih i suradnikom Johna Coltranea, te bubnjarom Alom Fosterom, suradnikom Milesa Davisa, Herbiea Hancocka i drugih zvijezda jazza.--

----

--(Preuzeto iz Novog lista od 19. 11. 2006.)--

Miljenko Prohaska, Cantus/HRT/HDS

Presjek skladateljskog rada velikana hrvatske glazbe

----

--“Ugledni američki glazbeni časopis, specijaliziran za jazz i jazu bliske žanrove, DownBeat u jednom broju iz šezdesetih godina prošloga stoljeća piše: “ ...u Salle Playelu u Parizu svirao je Modern Jazz Quartet uz filharmonijski orkestar, a izvodili su djela Johna Lewisa, Andrea Hodeira, Gunthera Schullera i Miljenka Prohaske.” To je tek jedan od brojnih napisa svjetskoga tiska iz toga doba u kojima se ime našeg legendarnog skladatelja, kontrabasista i dirigenta Miljenka Prohaske spominje zajedno s vodećim skladatelja jazza i ozbiljne glazbe poput Igora Stravinskoga, Alexandera Scriabina, Johna Lewisa i drugih.--

<<262728293031323334>>
Pretraživanje glazbenih izdanja
© 2008-2022 Jazz.hr / Hrvatsko društvo skladatelja