Bob Brookmeyer & New Art Orchestra nastupili na posljednjem koncertu ovosezonskog Jazz ciklusa KD Lisinski i Jazz kluba Zagreb HDS-a

Osvrti / 12.06.2004 / Davor Hrvoj

Dojmljiv koncert suvremenog orkestralnog jazza: u sedmom, posljednjem ovosezonskom koncertu Jazz ciklusa KD Lisinski i Jazz kluba Zagreb HDS-a, u petak 11. lipnja u Zagrebu je nastupio slavni američki jazz glazbenik Bob Brookmeyer sa svojim New Art Orchestrom.

Renato Rožić nastupio u Jazz Ciklusu HDS-a i KD Lisinski

Osvrti / 15.05.2004 / Davor Hrvoj

Nakon koncerta što ga je 14. svibnja održao na festivalu Jazz Time u Rijeci, poznati zagrebački gitarist i skladatelj Renato Rožić koji godinama živi i djeluje u Kolnu u Njemačoj, 20. je svibnja nastupio i u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog u sklopu Jazz ciklusa KD Lisinski i Jazz Kluba Zagreb HDS-a.

U Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog održana Proljetna revija jazza

Osvrti / 30.04.2004 / Davor Hrvoj

Zvijezda priredbe Grammyjevac Alan Broadbent ispunio očekivanja: u organizaciji Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog i Jazz kluba Zagreb HDS-a u Maloj je dvorani Vatroslava Lisinskog od 26. do 29. travnja održana tradicionalna Proljetna revija jazza. Svojevrsni početak bio je dan prije otvorenja priredbe kada je Big Band HRT-a nastupio u istoj dvorani izvodeći u prvom dijelu isključivo skladbe hrvatskih autora, a u drugom ugostivši goste pjevače: Helenu Bastić i Antu Žužula.

Jim McNeely Tentet u nedjelju nastupio u Lisinskom

Osvrti / 16.02.2004 / Davor Hrvoj

Grupna jazz terapija: u četvrtom ovosezonskom koncertu Jazz ciklusa Koncertne dvorane Lisinski i Jazz kluba Zagreb Hrvatskog društva skladatelja u nedjelju je u Zagrebu nastupio tentet poznatog američkog klavirista, skladatelja i aranžera Jima McNeelyja.

Wolfgang i Christian Muthspiel nastupili u Jazz ciklusu

Osvrti / 20.12.2003 / Davor Hrvoj

Spoj tradicije i suvremenog: u trećem koncertu Jazz ciklusa KD Lisinski i Jazz kluba Zagreb HDS-a u utorak je u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog nastupio austrijski duo Wolfgang & Christian Muthspiel. Bio je to prvi Wolfgangov koncert nakon uručene mu nagrade European Jazz Prize i nedjeljnog koncerta u bečkom klubu Porgy & Bess što ga je odsvirao prigodom dodjele.

Jazz Big Band Graz u Jazz ciklusu KD Lisinski i HDS-a

Osvrti / 28.11.2003 / Davor Hrvoj

U Jazz ciklusu KD Lisinski i HDS-a 27. je studenog u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog nastupio Jazz Big Band Graz. Ovaj međunarodni orkestar već pet godina djeluje u gotovo nepromijenjenoj postavi. Čine ga glazbenici mlađeg i srednjeg naraštaja, s izuzetkom veterana, kontrabasista Waynea Darlinga. Uz Austrijance u njemu svira nekoliko Nijemaca, dva Amerikanca, jedan Slovenac i jedan Islanđanin.

Međunarodni dani jazza 2003 - Ovacije za nadahnute izvedbe

Osvrti / 25.10.2003 / Davor Hrvoj

U Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog u Zagrebu su od 21. do 24. listopada po trinaesti put održani Međunarodni dani jazza, što ih organiziraju Jazz klub Zagreb HDS-a i Koncertna dvorana Lisinski. Priredba je pokazala svu šarolikost glazbenih iskaza i vitalnost nekih za koje su mnogi predviđali da su tek prolazan hir jednog naraštaja, ali i koncepciju koja pod kapom jazza predstavlja i nejazzističku glazbu, najčešče jer ju izvode glazbenici koji dolaze iz jazz miljea ili više, manje koketiraju s jazzom i ne spadaju niti u jednu postojeću ladicu, ali ih nude i plačaju strani kulturni centri u Hrvatskoj što je primamljivo za organizatora koji u nezavidnoj financijskoj situasciji ionako čini iznimne napore i postiže lijep uspjeh.

U Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog održana 13. proljetna revija jazza

Osvrti / 17.05.2003 / Davor Hrvoj

Dojmljiv nastup trija Jay Clayton/Fritz Pauer/Ed Neumeister: u organizacji Jazz kluba Zagreb HDS-a i KD Lisinski, od 13. do 16. svibnja održana je 13. Proljetna revija jazza. Kroz dva koncerta dnevno ova je međunarodna priredba, što se tradicionalno održava u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog, predstavila raznolik program, a uvela je i jednu novinu. Naime, održan je okrugli stol o povijesti hrvatskog jazza. S glazbenicima koji su sudjelovali u stvaranju hrvatskog jazza razgovarao je glazbeni kritičar Fran Potočnjak.

Radionica zvuka Freda Fritha

Osvrti / 07.04.2003 / Davor Hrvoj

U Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog u subotu je u biennalskom koncertu nastupio britanski gitarist Fred Frith. U realizaciji zanimljivih ideja, koje uključuju najrazličitije i najneobičnije zvukovne perverzije, Frith je koristio svu silu pedala mijenjajući zvuk svoje gitare koja se doimala poput udaraljkaškog glazbala ili sinthesizera, stvarajući loopove i bojajući zvukove.

Kvartet Reggiea Workmana i Ratka Zjače nastupio u Bjelovaru, Koprivnici i Zagrebu

Osvrti / 20.03.2003 / Davor Hrvoj

Zjačin koncert u znaku Coltraneove glazbe: u ciklusu jazz koncerata Hrvatskog društva skladatelja i Koncertne dvorane Vatroslav Lisinski 18. je ožujka, u Maloj dvorani Lisinski u Zagrebu nastupio međunarodni kvartet što ga vode naš gitarist Ratko Zjača i američki kontrabasist Reggie Workman.