HGM jazz orkestar Zagreb izvodio glazbu iz repertoara Big Banda Buddyja Richa

Osvrti / 29.10.2008
HGM jazz orkestar Zagreb je, pod ravnanjem Sigija Feigla, 5. ožujka u studiju Bajsić Hrvatskog Radija održao peti ovosezonski koncert ciklusa Nedjeljne večeri. Izvodio je djela iz repertoara Big Banda slavnog jazz bubnjara Buddyja Richa - standarde i skladbe pisane upravo za taj Big Band u aranžmanima Olivera Nelsona, Billa Holmana, Dona Menze i Johna LaBarbere. U sjajnim izvedbama gotovo svi članovi Orkestra predstavili su se kao solisti i zaslužuju ovo nabrajanje: trubači Mario Stuhlhofer, Antonio Geček, Zvonimir Bajević, Marko Bobičanec i Branko Sterpin, trombonisti Vid Žgajner, Luka Žužić, Miron Hauser i Johann Radinger, saksofonisti Zdenko Ivanušić, Bojan Vukelić, Ivan Ivanov, Dejan Kus i Damir Horvat, klavirist Davor Dedić, gitarist Elvis Penava, basist Goran Rukavina i bubnjar Bruno Domiter.

Davor Hrvoj

U B.P. Clubu održan Glazbeni vrtuljak Yamahe i Eurounita

Osvrti / 28.10.2008
U B. P. Clubu je od 20. do 25. veljače održan Glazbeni vrtuljak Yamahe i Eurounita. Tijekom šest večeri nastupilo je šest stilski različitih skupina i solista, a B.P. se još jednom potvrdio prostorom koji udomljuje, ne samo jazz, već i umjetnike drugih smjerova glazbe umjetničkih pretenzija. Iako bez velikih zvijezda priredba je tijekom nekoliko večeri privukla dostatan dio publike koja je uz solidne izvedbe pomogla u kreiranju poticajne atmosfere.

Davor Hrvoj

Boilers Quartet u Tvornici obilježio desetu obljetnicu djelovanja

Osvrti / 28.10.2008

Boilers Quartet je nastupom u zagrebačkoj Tvornici kulture 4. ožujka proslavio desetu godišnjicu djelovanja. Tom prigodom članovima sastava, koji od utemeljenja čine trubač Davor Križić, klavirist Matija Dedić, kontrabasist Mladen Baraković i bubnjar Krunoslav Levačić, kao gost im se pridružio saksofonist Saša Nestorović, inače stalni član proširene verzije sastava, noneta Boilers All Stars. Osim standarda "Straight No Chaser", "Nardis" i "I Fall In Love To Easely", izvodili su i skladbe članova sastava: Križićevu i Dedićevu "To The Lite", Dedićeve "Family", "Last Exit" i "First Cat", te Križićeve "Yeah Man" i "Some Blues".

Davor Hrvoj

Riversice promovirale prvi CD

Osvrti / 28.10.2008
Riječka ženska vokalna skupina Rivers 15. je listopada u B.P. Clubu promovirala svoj prvi kompakt disk "Rivers" što ga je objavila tvrtka Aquarius Records. Nakon duhovite najave urednika izdanja Dražena Turine Šajete, Riversice su izvodile skladbe s albuma, ali i druge standarde, uglavnom iz tradicije gospela. Pjevale su uz pratnju glazbenika koji su sudjelovali u snimanju albuma: klavijaturista Ive Popeskića koji je i glazbeni producent i aranžer svih skladbi, gitarista Ivana Pešuta i bas gitarista Henryja Radanovića, te bubnjara Branimira Gazdika.

Davor Hrvoj

Uspješan jazz festival u znaku Dizzyja Gillespiea

Osvrti / 25.10.2008 / Davor Hrvoj

Nastupom trija Roditi-Ignatzek-Rasinfosse u petak, 24. listopada, u Maloj su dvorani Vatroslava Lisinskog završeni tradicionalni Međunarodni dani jazza, ove godine posvećeni slavnom, 1993. preminulom trubaču, skladatelju i vođi jazz orkestra Dizzyju Gillespieu. Nekadašnji Gillespiev suradnik, trubač Claudio Roditi je ostvario prisnu komunikaciju s publikom, ali i sa sjanim suradnicima: belgijskim kontrabasistom Jean-Louisom Rasinfosseom i njemačkim klaviristom Klausom Ignatzekom. Njihove su izvedbe obilovale briljantnim improvizacijama i duhovitim citatima.

Koncertom kvinteta talijanskog trubača Enrica Rave započeo Jazz ciklus HDS-a i KD Lisinski

Osvrti / 07.10.2008 / Davor Hrvoj

Visok domet suvremenog europskog jazza: u prvom ovosezonskom koncertu Jazz ciklusa, što ga organiziraju Hrvatsko društvo skladatelja i Koncertna dvorana Lisinski, 7. je listopada 2008. u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog nastupio kvintet jednog od najpoznatijih europskih jazz glazbenika, trubača i skladatelja Enrica Rave. Bio je to još jedan od koncerata talijanskih jazzista koji redovito nastupaju na priredbama u spomenutoj organizaciji. Kao i tijekom cijele protekle sezone i ovaj je koncert Jazz ciklusa bio iznimno posjećen, a organizator je morao aktivirati pomoćne stolice.

Enrico Rava otvorio Jazz ciklus u Lisinskom

Osvrti / 07.10.2008

Devetu sezonu Jazz ciklusa u Lisinskom otvorio je legendarni talijanski trubač Enrico Rava sa svojim kvintetom, što je prvo njegovo gostovanje u Hrvatskoj nakon gotovo 20 godina.

Tamara Obrovac Transhistria Ensemble & Quartet Epoque zaključili Jazz Ciklus

Osvrti / 13.05.2008 / Davor Hrvoj

Emotivne izvedbe univerzalnog glazbenog jezika:  u zaključnom koncetu ovosezonskog Jazz Ciklusa što ga organiziraju Jazz klub Zagreb HDS-a i KD Lisinski 13. je svibnja 2008. u Maloj dvorani Lisinski nastupila Tamara Obrovac uz svoj Transhistria Ensemble i češki gudački Quartet Epoque. Poput svih ostalih koncerata Ciklusa i ovaj je bio rasprodan nekoliko dana prije održavanja.

Jedinstvene improvizacije Marie Joao

Osvrti / 26.04.2008 / Davor Hrvoj

U organizaciji Jazz kluba Zagreb HDS-a i KD Lisinski od 22. do 25. travnja u Maloj je dvorani Vatroslava Lisinskog održana 11. Proljetna revija jazza. I ove godine program je bio sastavljen u skladu s dugogodišnjom ulogom Revije, promoviranjem europske i hrvatske jazz scene.
Nakon skromnijeg uvodnog nastupa švicarskog saksofonista Christiana Munchingera, u mainstream izvedbama skladbi vođe kvarteta, predstavile su se sjajne skupine suvremenijeg jazz izričaja.

Jacky Terrasson i Michel Portal nastupili u Jazz Ciklusu HDS-a i KD Lisinski

Osvrti / 26.03.2008 / Davor Hrvoj

Duboko proživljena glazba: francuski multiinstrumentalist Michel Portal i francusko-američki klavirist Jacky Terrasson 25. su užujka nastupili u Maloj dvorani Lisinski, u sklopu Jazz ciklusa što ga organiziraju Jazz klub Zagreb HDS-a i KD Lisinski. Ovaj koncert ostvarili su uz pomoć Francuskog instituta u Zagrebu.

07.06.2020. / nedjelja
Vedran Ružić -Libertin Kaštel Pazin , 19:00
12.06.2020. / petak